29 juni 2012

Tot de finish 2

Zo het jaartje zit er nu echt op. Vakantie zal altijd wel een happy moment zijn. Dat is dit jaar niet anders. Terugblikken zet je dan altijd wel aan het mijmeren. Dit is trouwens het eerste bericht via de IPad. Beetje wennen nog, maar alles lukt vlot. Ja, het jaartje is nu echt voorbij. Maandag zal al het gerief reeds verhuisd zijn. Mijn nieuw klasje zal nog wel niet volledig blinken, want de muren hebben wel een likje verf nodig. Dat komt wel in orde, maar wellicht pas in november. Dit jaar vond ik echt wel een reuzenjaar. Wat hebben wij toch veel gedaan dit jaar. Wiskunde volledig afgewerkt,taal thema 13 volledig af en ons wo-boekje zo goed als alles verwerkt. Sommige kids weten dat ik al eens liet vallen dat dit jaar mijn beste klas ooit was? Wel, dat is ook zo. Goed hè. Blijf deze blog volgen. Tijdens de vakantie zal ik wel geregeld een bericht toevoegen. Over van alles en nog wat. Ik volg graag de tour en Wimbledon. Sowieso krijg je nog info over het vijfde. Juf Gaelle en meester Nils zijn mijn fratsen al gewend. Deze blog zal wellicht nog van naam veranderen, maar dat bekijk ik nog even. Ik zoek wel een originele oplossing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten