2 juli 2012

Viva España

Proficiat aan Spanje. Wat een overwicht tegen een ietwat teleurstellende Italiaanse ploeg. Ja, enig mooi voetbal, de perfectie nabij, dat is het Spaanse voetbalhandelsmerk.  En nu de rest van de sportzomer. Het Europees Kampioenschap Atletiek is net afgelopen. Prachtige prestatie van de Belgische 4x400m ploeg. De Borlées doen het... Nu focussen we op de Tour de France. Momenteel nog een dagje in België. De Belgische hoop ligt daar bij Jurgen Van den Broeck en Maxime Monfort voor een topt 10 klassement. Gilbert, Van Summeren, Nuyens zie ik kans maken op ritwinst. Maar zo een ronde heeft altijd wel verrassingen in petto. Ik supporter voor de Lotto-Belisol ploeg. Heb van de week nog een wielrennerpakje van deze ploeg cadeau gekregen. Tijdens de tour blijft Wimbledon nog een weekje overeind. Clijsters vandaag tegen een steeds beter spelende Kerber en good old Xavier Malisse mag het tegen grootmeester Federer opnemen. Hopen op een klein mirakel. Nadien de Olympische Spelen. Londen 2012 zal ons gedurende deze zomerweken bezighouden. Ik hoop stiekem op 2 gouden medailles. Tia zie ik opnieuw pieken en ik zie waarempel Tom Boonen ook iets forceren. Sporten dus...ja niet vanuit mijn luie zetel. Je kent dat wel, 's middags naar een touretappe kijken, onderweg in slaap dommelen, om nog net de laatste 20 km te zien. Nee hoor, zelf wat gaan sporten en ondertussen mijn nieuw klasje al wat op orde zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten