5 juli 2012

Vooruitzichten

Een nieuwtje: Ondertussen staat al het gerief in de middenschool. Maar alles zit nog in dozen en niets staat op zijn plaats. Eind augustus zal er een smartboard geplaatst worden en komen er nieuwe banken en stoelen. Momenteel is de klas nog "vuil wit" van kleur. (Bwakes....) Vrijdag 31 augustus zal deze klas omgetoverd worden in een kleurrijk nieuwe verfrissende lokaal. Je zal maandag 3 september de verfgeur nog kunnen waarnemen.
Nu nog benieuwd wie waar zit????Ik heb gekozen voor Auberginekleur aan te brengen op de muur waar het smartboard komt. Deze eerder donkere kleur zal dan perfect samengaan met het smartboard. Eigenlijk een goed contrast.
Mojito wordt op de zijmuren aangebracht en Soda op de achterwand. Links en rechts geven we een leuke variatie op een prikbord.
Moest nu door de een of andere reden de klas niet geschilderd zijn op 3 september, dan klaren we die klus wel tijdens een van de eerste weekends. Ik heb begot al goesting om terug les te geven...


Deze kleurencombinatie zou moeten
werken. Plafond zal een gebroken wit
worden.
  

1 opmerking:

  1. Meester Wim ik heb een grote wond aan mijn knie en daar zijn 8 draatjes in.Nu moet dat er 12 dagen aan laten blijven. En ik mag da ook ni in die 12 dagen niet meer plooien . En weet ge al bij wie da je ga zitten????

    BeantwoordenVerwijderen