15 augustus 2012

Nieuwe blog in de maak

Zo, beste kids en volgers...ondertussen is de nieuwe blog al aangemaakt. Maar ik onthul hem pas op woensdag 29 augustus. Dus nog 14 nachtjes slapen. Maak alvast een aftelkalendertje, zodat je deze spannende onthulling kan meemaken. Je mag via google misschien al op zoek gaan. Hij staat al online. Ik kan je alvast verklappen dat de URL van de blog iets speciaal is. Het past perfect bij de klas en ook wel heel goed bij mezelf. We hebben zelfs een leuk klaslogo. Wellicht wordt dit logo nog bijgewerkt door de nieuwe kids in mijn klas. Wie????Benieuwd???? Ja??? Wel op zoek dan maar. Binnen 14 dagen krijg je hem cadeau...Misschien verklap ik dan wel wie in mijn klasje zit!!!! Mag niet van meneer directeur, lekker stout dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten