1 augustus 2012

Tsjechië

Momenteel zit ik dus in Tsjechië. Ik ben hier verantwoordelijk voor jeka vakantiekampen. Er zitten hier een goede  300 jongeren verdeeld over 8 huizen. Wij doen hier zo een beetje de coördinatie en sta vooral de groepen bij rond hun activiteiten en hun transport. Best leuk allemaal, veel contact met jongeren. Er is één nadeel: soms kunnen ze mij 's nachts ook oproepen voor een of andere noodsituatie. Zo heb ik al 2 nachtjes gemist ondertussen. Dat kruipt dan weer wel in de kleren. Gelukkig heb ik voldoende vrije tijd. Dan kan ik in dit mooie groene land gaan mountainbiken of een stevige wandeling plannen. Samen met Leentje houden we de boel hier recht. In tegenstelling tot België is het weer hier zeer goed. Temperaturen tot 30 graden en af en toe 's nachts een bui. Ik klaag niet. Wij doen vrijwilligerswerk voor jeka. www.jeka.be
Oh ja de vakantie is echt halfweg nu!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten